Home Bestellen

Bestellen

Producten zoeken en bestellen:
Aan de linkerkant vind u diverse categorieën die doorlinken naar subcategorieën. Na de selectie van deze categorieën vindt u een overzicht met de beschikbare producten. U kunt vanaf hier de producten in uw winkelwagen plaatsen of, door op 'meer info' te klikken, aanvullende informatie te bekijken over het product. Op deze productdetailpagina (en ook op de productoverzichtpagina) kunt u zien of het product bij ons op voorraad is!

Producten zoeken:
Een andere mogelijkheid om een product te vinden is via onze zoekfunctie. Deze vindt u in het midden van onze webshop (bovenaan). Wanneer u hier een trefwoord, merk of model/type nummer intypt volgt een lijst met alle producten die voldoen aan de zoekopdracht. Vanaf hier kunt u meer informatie opvragen over het product of het product direct aan uw winkelwagen toevoegen. In deze productoverzichtpagina  ziet u ook het product bij op voorraad is.

Voorraadstatus:
Klundert Muziek kent verschillende vormen van beschikbaarheid die bij elk product in de webshop worden weergegeven. Zo bent u altijd (realtime) op de hoogte van de voorraadstatus van de producten.

Op werkdagen voor 15:00 uur besteld, de volgende werkdag in huis

We bieden u een snelle levering bij online bestellingen. Deze voorraadstatus betekent dat we deze producten hier op voorraad hebben liggen. Bij deze bestelstatus kunt u overigens ook het product afhalen in onze winkel (zie openingstijden). Bestelt u op werkdagen voor 15:00 uur producten die op voorraad liggen? (en betaalt u via iDEAL, creditcard, Maestro), dan kunt u de bestelling de volgende werkdag in huis verwachten. Bij internationale zendingen kan de levertijd een of twee werkdagen langer zijn.

Snel leverbaar / Leverbaar binnen 'x' dagen / weken
Artikelen die voor 15.00 uur besteld worden (en dus momenteel niet bij ons in voorraad zijn) proberen we dezelfde werkdag nog bij de leverancier / distributeur te bestellen. Onze leveranciers hebben echter diverse levertijden. Bij ieder product is te zien hoe lang het ongeveer gaat duren voordat het product bij u geleverd kan worden. Let wel op: dit is een gemiddelde die wij hebben berekend over de ervaringen in de afgelopen jaren.

Onbekende levertijd
Natuurlijk lopen we voorop met de nieuwste producten en de laatste updates. De nieuwste producten staan vaak al in de webshop, maar zijn soms nog niet direct leverbaar door onze leveranciers en fabrikanten. U weet dan in ieder geval wat de toekomst gaat brengen en kunt natuurlijk het product al wel bestellen voor de vastgestelde prijs (pre-order).

Ook kan het voorkomen dat producten tijdelijk niet leverbaar zijn. Ook deze producten hebben de status ‘Onbekende levertijd’. Zodra deze producten weer bij ons binnenkomen zal de status weer worden gewijzigd in ‘op werkdagen voor 15:00 uur besteld, de volgende werkdag in huis’.

Onze winkel hanteert exact dezelfde voorraad als die in onze webshop getoond wordt. Als u een product graag wilt afhalen, dan is het verstandig om deze (bijv. telefonisch) te reserveren.  Zo bent u er zeker van dat het product voor u klaar ligt!

Winkelwagen + inloggen:
In de winkelwagen kunt u ten alle tijden de aantallen nog wijzigen of extra producten toevoegen. Zodra u de juiste producten in uw winkelwagen heeft geplaatst en op de knop ‘bestellen’ heeft gedrukt zal de webshop automatisch vragen om een gebruikersnaam en wachtwoord. Heeft u nog geen gebruikersnaam en wachtwoord, dan dient u zich eerst te registreren als klant.

Verzendmethoden:
Na het inloggen krijgt u de mogelijkheid tot het kiezen van een  verzendmethode.  Onze webshop toont enkel de mogelijkheden die voor u van toepassing zijn.

Betaalmethoden:
Nadat u een verzendmethode heeft gekozen, klikt u op volgende om een betaalmethode te kiezen. U kunt hier kiezen tussen de volgende mogelijkheden:

- iDEAL betaling
- Creditcard (Visa of Mastercard)
- Vooruitbetaling per bank

Bestelling versturen:
Nadat u de juiste producten en verzend- en betaalmethode heeft geselecteerd kunt u de bestelling bevestigen. Eventuele opmerkingen of vragen kunt u toevoegen in het laatste bestelscherm.

Ook moet u akkoord gaan met onze algemene voorwaarden (hiervoor dient u het vinkje aan te klikken).

Orderstatus van de bestelling:
Om u zo goed mogelijk op de hoogte te houden van de status van uw bestelling kunt u altijd inloggen op onze site. Daar kunt u uw bestellingstatus inzien en kunt u ook een Track & Trace nummer vinden om te volgen wanneer de bestelling bij u bezorgd wordt.

Heeft u de orderbevestiging niet per e-mail ontvangen? Kijk dan eerst even of deze niet door uw SPAM filter is geblokkeerd. Is dit niet het geval, neem dan contact met ons op.

Bent u niet thuis?
Wanneer bij het afleveren van uw bestelling onze vervoerder niemand aantreft, wordt de zending nog twee maal op een volgende (werk)dag opnieuw aangeboden. Indien de vervoerder dan nog steeds niemand aantreft, dan kunt u het pakket afhalen bij een verzamelpunt bij u in de buurt. U wordt hierover geïnformeerd via onze vervoerder!