Heb je een vraag?

Heb je een vraag over onze producten of service? Hier vind je veelgestelde vragen en de bijpassende antwoorden over ons bedrijf, assortiment en service.


Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
Op werkdagen voor 15.00 uur besteld is -normaal gesproken- de volgende werkdag in huis! Leveren doen we dus zo snel als mogelijk! Uiteraard kun je de bestelling ook zelf op komen halen, mits we het product op voorraad hebben natuurlijk. Bij internationale zendingen (dus ook naar België, moet je trouwens rekening houden met één of twee extra werkdagen.) 

Snel leverbaar
Artikelen die voor 15.00 uur besteld worden, maar niet op voorraad zijn, proberen we dezelfde werkdag nog bij onze leverancier te bestellen. Daar mag je vanuit gaan, maar pin ons er niet op vast. We zijn afhankelijk van onze leveranciers.

Onbekende levertijd
We snappen dat je uitkijkt naar het nieuwste van het nieuwste. Vaak staan deze producten al in onze webshop voordat ze geleverd kunnen worden. Dan weet jij in elk geval al dat het eraan staat te komen. Wel kun je alvast een pre-order plaatsen voor de vastgestelde prijs. Lees je ‘onbekende levertijd’, dan is dit product tijdelijk niet leverbaar. Zodra het wel weer leverbaar en op voorraad is, passen we het bericht aan.

Wil je een product in de winkel ophalen? Bel ons even, houden wij je bestelling voor je vast.


Wie bezorgt mijn bestelling?
Wij werken samen met een aantal vervoerders waaronder DPD, PostNL en UPS. Voor pakketten zwaarder dan 32 kilo en pallets zetten we DHL in. Ook zetten we onze eigen koeriers in. Of je komt je bestelling zelf afhalen in onze winkel. Alle bestellingen worden sowieso voorzien van een track en trace code. Deze vind je online bij je bestelling.

Bezorging op zaterdag
Onze vervoerders bezorgen niet op zaterdag. Heb je dit liever wel, bel dan even met onze klantenservice via +31 (0)13-5288660.

Niet thuis?
Verzendingen worden bij ‘niet thuis’ één keer extra aangeboden. Daarna kun je het pakket afhalen bij een verzamelpunt in de buurt. Onze vervoerder informeert je hierover.

Vertraging
Onze vervoerders doen er in uitzonderlijke gevallen iets langer over de verwerking van een bestelling. In plaats van 24 uur kan dit een dag of een aantal dagen langer duren. Ons streven is altijd om jouw bestelling zo snel mogelijk af te leveren. Heb je jouw bestelling na drie werkdagen nog steeds niet ontvangen, neem dan contact met ons op via +31 (0)13-5288660.

 

Kan ik mijn bestelling annuleren?
Een bestelling kun je online altijd annuleren, tenzij de producten al verzonden zijn. In dat geval gaat de retourprocedure in. Neem in elk geval zo snel mogelijk contact met ons op om de annulering door te geven! Zijn we gesloten, stuur dan een e-mail naar webshop@klundertmuziek.nl met als onderwerp ‘bestelling annuleren’. Vergeet niet je volledige naam en het bestelnummer te vermelden.
Als het pakket al verstuurd is, kun je het dus altijd weer retour sturen. We zorgen dan dat het aankoopbedrag weer zo snel mogelijk op je bankrekening staat (vergeet niet je IBAN door te geven).


Stel ik ben niet tevreden, kan ik mijn aankoop dan retourneren?
Dat kan zeker. Voor elk product dat je bij Klundert Muziek bestelt, geldt een zichttermijn van 14 dagen. Die termijn gaat in op de dag na ontvangst. Na het verstrijken van de 14 dagen is de koopovereenkomst een feit. We verwachten wel dat je tijdens die 14 dagen zo zorgvuldig mogelijk omgaat met het product en de verpakking. Pak het product voorzichtig uit en/of gebruik het voor zover dat nodig is om zeker te weten dat je het wilt behouden.

Retourvoorwaarden
Voor het retoursturen van producten gelden de volgende voorwaarden:

Verpakking
Wij raden je aan om – mits mogelijk - een stevige verpakking te gebruiken die om de originele verpakking van het product heen zit. Bijvoorbeeld de originele doos waarin het product geleverd is. We adviseren je ook om geen stickers op de originele verpakking te plakken en/of te schrijven op de originele verpakking.

De staat van het product
Wanneer je het product terugstuurt (omdat het niet het juiste product is) moet het product in onberispelijke staat zijn. Viezigheid, krassen of andere sporen van gebruik, kunnen tot waardevermindering leiden; dit houden we in op het terug te betalen bedrag. Je ontvangt hier altijd bericht over. (Beschermfolie hoeft overigens niet verwijderd te worden om het product te beoordelen.) Verder raden wij je aan om voorzichtig om te gaan met de verpakking, zodat je deze kunt gebruiken voor het retourneren. Maak het piepschuim, dozen en beschermfolie dus niet kapot.

Bericht toevoegen
We verzoeken je om bij de retourzending een bericht te voegen met de reden van je retourzending, plus eventueel je NAW-gegevens (dit is niet verplicht). Producten die niet zijn ontvangen kunnen niet gecrediteerd worden.

Het retouradres:

Klundert Muziek
t.a.v. Retourzending Webbestelling
Bedrijfsweg 13
5061 JX Oisterwijk

De verzendkosten voor het retourneren worden door ons alleen vergoed als het terugzenden van een product het gevolg is van onze (technische) fout. Indien er sprake is van een ‘gewoon’ retour binnen de herroepingstermijn, zijn de kosten voor het retourneren voor jou. Is het product beschadigd tijdens transport en ontdek je dit als de vervoerder het product overhandigt? Meld het aan de vervoerder en neem het product niet aan. Neem vervolgens zo snel mogelijk contact met ons op.

Terugstorten van aankoopbedrag
Alle tegoeden die ontstaan bij een retourzending worden teruggestort binnen 5 werkdagen na de dag dat de retourzending in behandeling is genomen. Dus na maximaal 15 werkdagen vanaf de datum van verzenden/aanbieden heb je het geldbedrag terug op je rekening.

Uitgesloten van retour
Een aantal producten zijn uitgesloten van retour. Bijvoorbeeld producten die door Klundert Muziek tot stand zijn gekomen in overeenstemming met specifieke, bijzondere specificaties van jou als klant. Maar ook gebruikte artikelen die om hygiënische redenen niet geruild kunnen worden. Denk aan oordopjes, headsets en hoofdtelefoons. Ook kabels die op maat voor jou zijn gemaakt of gesneden nemen we niet terug. Dat geldt ook voor software waarvan de verzegeling verbroken is.

Jouw bestelling komt niet overeen met wat er besteld is
Komt de levering niet overeen met wat je besteld hebt, dan kun je deze producten uiteraard terugsturen. Na ontvangst van jouw track en trace nummer sturen we het juiste product zo snel mogelijk op! Neem wel even contact op met onze afdeling Verkoop via +31 (0)13-5288660.


Wat is de garantieperiode?
High Five! Alles over onze garanties vind je hier.

 

Wat zijn de verzendkosten?
Binnen Nederland en België rekenen we voor online bestellingen van meer dan € 50,- geen verzendkosten.
Is je bestelling minder dan € 50,- dan worden de verzendkosten aangegeven tijdens het bestelproces.

Voor bezorging in het buitenland rekenen we voor online bestellingen verschillende transportkosten, afhankelijk van het land waar we naartoe moeten sturen. Dit geven we aan tijdens het bestelproces.

Natuurlijk is het ook mogelijk om je bestelling in onze winkel af te halen. De openingstijden vind je hier openingstijden.

Heb je een spoedbestelling en die wil je graag dezelfde dag nog in huis? Neem dan even contact met ons op, dan proberen we dit samen te organiseren!

Klachten en suggesties
We vinden het belangrijk dat jij tevreden bent. Mocht je onverhoopt een slechte ervaring hebben gehad onze winkel, met een medewerker of in onze webshop, stuur dan a.u.b. een bericht hierover aan onze afdeling Klantenservice. Ben je niet tevreden zijn met onze oplossing? Stuur dan een e-mail naar info@klundertmuziek.nl. Wij reageren binnen zeven dagen inhoudelijk op je klacht.

Bij Klundert Muziek staan we altijd open voor nieuwe ideeën en suggesties. Bijvoorbeeld voor nieuwe producten en/of merken. Heb jij daar ook zo je ideeën over? Laat het ons weten via een e-mail (info@klundertmuziek.nl) of via ons contactformulier.


Waarom krijg ik de bestelling in een omdoos?
Onze leveranciers leveren dagelijks pallets met goederen bij ons af. Vaak zit daar prima inpakmateriaal bij en dozen die bijna altijd herbruikbaar zijn. Daarom versturen we onze pakketten zoveel mogelijk met gebruikte dozen! Wij besparen op die manier kosten (en jij ook) en het milieu is ermee geholpen.


Hoe zit het met de prijzen?
Alle prijzen die in onze winkel en op onze webshop worden gehanteerd zijn altijd inclusief BTW en verwijderingsbijdrage. De prijzen kunnen hoger uitvallen als je een bestelling plaatst onder de € 50,- (de verzendkosten worden dan namelijk extra aangerekend).
Wanneer je bestelling hoger is dan € 50,-, versturen we jouw bestelling gratis. Voor leveringen inhet buitenland rekenen we hogere transportkosten.


Klanten van binnen de EU die een geldig BTW-nummer + bedrijfsinschrijving overleggen, kunnen wij voorzien van producten tegen een 0% BTW-regeling. Informeer even naar de mogelijkheden. Maak je gebruik van deze optie, dan zijn wij wel verplicht de producten op te sturen of aan een rechtspersoon mee te geven in onze winkel. Wanneer je de producten verstuurd wilt hebben, kan dit enkel naar het adres waarop jouw BTW-nummer is geregistreerd. Indien je de producten wilt afhalen, kan dat alleen als je een geldig legitimatiebewijs toont en de vervoersverklaring ondertekent.

Laagste Prijs Garantie: Klundert Muziek garandeert alle klanten de laagste prijs. Heb je hetzelfde product van hetzelfde merk ergens anders goedkoper gezien? Laat het ons zien. Bieden wij jou hetzelfde product – indien mogelijk – tegen dezelfde prijs aan.

 

Geen antwoord gevonden?
Heb je het antwoord op je vraag niet gevonden tussen de veel gestelde vragen, dan helpen we je graag verder. Stuur je specifieke vraag naar ons via het contactformulier. We helpen je dan zo snel mogelijk verder.